
dr Anna Maria Sobczak
Psycholożka i psychoterapeutka dzieci, młodzieży i dorosłych. Koordynatorka Zespołu Kidly academy

Aleksandra Cały
Psycholożka dzieci i młodzieży, terapeutka behawioralna
Doświadczenie zdobyła m.in. w Terapeutycznych Punktach Przedszkolnych, gdzie prowadziła indywidualną terapię psychologiczną oraz zajęcia grupowe, wspierając rozwój społeczno-emocjonalny, komunikację i samodzielność dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Pracowała również jako terapeutka grupowa, opracowując programy terapeutyczne i wdrażając narzędzia komunikacji alternatywnej dla dzieci niewerbalnych. Swoje kompetencje poszerzała na licznych kursach i szkoleniach, w tym z zakresu terapii behawioralnej, Integracji Sensorycznej oraz alternatywnych metod komunikacji (AAC), które są nieocenione w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu. Dzięki szkoleniom w ośrodku SCOLAR oraz Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej zdobyła umiejętności w pracy nad rozwijaniem wczesnych umiejętności komunikacyjnych, umiejętności społecznych i niwelowaniem zachowań
niepożądanych.
Karolina Chrzanowska
Psycholożka dzieci i młodzieży
Posiada ponad 3-letnie doświadczenie w pracy z pacjentami, którzy mierzą się z trudnościami natury psychologicznej. Zajmuje się także szeroko pojętą diagnozą psychologiczną - ADHD, testy przesiewowe w kierunku spektrum autyzmu oraz zaburzeń depresyjnych/lękowych. Jest także psychologiem-diagnostą w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie zajmuje się diagnozą specyficznych trudności szkolnych. W swojej pracy posługuje się technikami TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach) oraz kładzie nacisk na stworzenie bezpiecznej, pełnej akceptacji i wsparcia atmosfery. Korzysta z regularnej superwizji.

Gabriela Denasiewicz
Psycholożka dziecięca, Certyfikowana Trenerka Umiejętności Społecznych oraz Smyko- Multisensoryki®
Poza pełnieniem roli psychologa w przedszkolach dwujęzycznych, pracuje w prywatnej poradni psychologiczno-pedagogicznej związanej z fundacją In Corpore, gdzie specjalizuje się w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu, ADHD oraz innymi wyzwaniami rozwojowymi. W swojej pracy terapeutycznej wykorzystuje m.in. programy RSIM (Rehabilitacja Słuchu i Mowy) oraz WWR (Wczesne Wspomaganie Rozwoju), dostosowując terapie do indywidualnych potrzeb dzieci. Prowadzi warsztaty psychologiczne i spotkania z rodzicami, pomagając w rozwiązywaniu bieżących trudności. Specjalizuje się także w mediacji pomiędzy rodzicami a nauczycielami oraz wdrażaniu nowoczesnych metod wspierających rozwój dzieci. Prowadzi warsztaty dla rodziców oraz szkolenia dla kadry nauczycielskiej. Na codzień pełni również rolę biegłej sądowej.

Iga Kołodziejska
Psycholożka dzieci i młodzieży, trenerka Treningu Umiejętności Społecznych
Ukończyła jednolite studia magisterskie o specjalności klinicznej oraz studium pedagogiczne. Swoje doświadczenie zdobywała między innymi w świetlicy środowiskowej, przedszkolu integracyjnym jako terapeuta, w poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz szpitalu psychiatrycznym. Ukończyła Kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach poziom I. Praca z dziećmi to jej pasja i zamiłowanie.

Marta Krzysztoń
Psycholożka, trenerka TUS oraz Smyko-Multisensoryki®, seksuolożka w trakcie szkolenia
Doświadczenie zdobywała w placówkach wsparcia dziennego, terapeutycznych punktach przedszkolnych, Zespole Żłobków Warszawskich, Pogotowia dla Ofiar Przemocy W Rodzinie "Niebieska Linia" oraz w prywatnej praktyce, gdzie prowadziła grupy wsparcia dla mam, szkolenia z zakresu kompetencji rodzicielskich oraz indywidualne wsparcie psychologiczne.
Ukończyła wiele szkoleń i kursów z obszaru wspierania dzieci i rodziny m.in terapie poznawczo-behawioralną zintegrowaną bajkoterapią, szkolenia z Pozytywnej Dyscypliny, pracy z osobami w spektrum, wczesnej interwencji w uzależnieniach, pracy z ciałem w terapii traumy. Uczestniczyła w Szkole Konsultacji Rodzicielskich A.Stain i G.Stańczyk oraz stażowała w Dziennym Oddziale Terapii Zaburzeń Nerwicowych. Ważna jest dla niej komunikacja bez przemocy (NVC) i wspieranie w oparciu o założenia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.

Marta Łukowska
Psycholożka dzieci i młodzieży, psychoterapeutka
Doświadczenie zawodowe zdobywała w Ośrodku Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej (NFZ) jako psycholog- diagnostyka, porady psychologiczne oraz jako terapeuta środowiskowy. Prowadziła też szkolenia i warsztaty dla rodziców oraz kadry. Pracuje w Fundacji Savant jako trener umiejętności społecznych. Ma doświadczenie w pracy jako psycholog w samorządowych żłobkach. Stale wzbogaca swój warsztat pracy dzięki szkoleniom m.in. Całościowy kurs psychoterapii w nurcie poznawczo behawioralnym, Prowadzenie terapii środowiskowej dzieci i młodzieży, Terapeuta TUS, Rodzicielstwo bliskości dla profesjonalistów. Podstawą jej pracy jest zbudowanie relacji opartej na zrozumieniu, akceptacji i poczuciu bezpieczeństwa.

Jagoda Walerczuk
Psycholożka, trenerka TUS, terapeutka ręki.
Posiada kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu Treningu Umiejętności Społecznych oraz zajęć sensoplastycznych. Doświadczenie zdobywała pracując również jako psycholog w przedszkolu terapeutycznym na warszawskiej Woli. Specjalizuje się we wspieraniu dzieci w spektrum autyzmu oraz z ADHD, a także tych z innymi wyzwaniami rozwojowymi. Wspiera rodziców w radzeniu sobie z wyzwaniami wychowawczymi, oferując im kompleksowe podejście do potrzeb ich dzieci. W pracy terapeutycznej zakłada indywidualne dostosowanie metod pracy do dziecka, uznając jego unikalność i potrzeby.
Na co dzień pracuje z dziećmi i młodzieżą, wspierając ich w radzeniu sobie z trudnościami emocjonalnymi i społecznymi. Ukończyłam studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego dla psychologów, a jej kwalifikacje poszerzają liczne kursy z zakresu diagnozy, budowania relacji z dziećmi, terapii ręki oraz różnorodnych metod pracy terapeutycznej.

Oliwia Wandel
Psycholożka dziecięca, Certyfikowana Trenerka Umiejętności Społecznych oraz Zastępowania Arresji
Od kilku lat pracuje terapeutycznie z dziećmi, młodzieżą oraz ich rodzinami. Specjalizuje się w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu, z ADHD, FAS, trudnościami w regulacji emocji, agresją, wycofaniem i niską samooceną. Jest certyfikowaną trenerką Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) i Treningu Zastępowania Agresji (TZA). Prowadzi również zajęcia z globalnego czytania dla dzieci i młodzieży. W codziennej pracy skupia się przede wszystkim na budowaniu pewności siebie u młodych osób, wspiera je w nauce rozpoznawania emocji, mówienia o potrzebach, stawiania granic i budowania relacji z rówieśnikami i dorosłymi. Korzysta z podejścia Porozumienia bez Przemocy (NVC), opartego na empatii, autentyczności i zrozumieniu. Nieustannie się szkoli i poszerza swoją wiedzę, by móc jak najlepiej towarzyszyć dzieciom i ich rodzinom. Ukończyła liczne szkolenia i kursy, m.in.: „Sztuka rozwiązywania konfliktów”, „Prewencja zachowań suicydalnych”, „Depresja i samookaleczenia u dzieci i młodzieży – od rozpoznania po wsparcie psychopedagogiczne”, „Szybka interwencja w kryzysie z elementami terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach”, „Zespół Aspergera – diagnoza i terapia”, „Komunikacja i budowanie relacji w pracy z grupą.